Word vrijwilliger bij Stichting Nautisch Oudewater

Het team van Stichting Nautisch Oudewater bestaat uit een groepje enthousiaste vrijwilligers.  Met elkaar organiseren wij meerdere evenementen en activiteiten per jaar waaronder de Havendagen. Het team is continue opzoek naar gedreven mensen die affiniteit hebben met Oudewater en niet bang zijn om de handen uit de mouwen te steken. Heb je zelf ideeën over activiteiten of evenementen, bijvoorbeeld tijdens de Havendagen? Meld je dan vooral aan als vrijwilliger want Stichting Nautisch Oudewater staat altijd open voor nieuwe input! Of wil je misschien graag ervaring opdoen in het organiseren van evenementen? Ook dat kan bij deze stichting! Dus, ben jij wel in voor een feestje, enthousiast en niet bang om dingen aan te pakken? Meld je dan vooral aan!

VRIJWILLIGER TIJDENS HAVENDAGEN 2017?

Naast vrijwilligers die het vaste team van Stichting Nautisch Oudewater versterken, zijn we ook opzoek naar vrijwilligers die tijdens de Havendagen willen helpen tijdens de opbouw/voorbereiding en de dagen zelf. Vind jij het leuk om eens een avond achter de bar te staan, koffie te schenken, artiesten te begeleiden of heb je zelf een idee van wat jij voor ons kan betekenen? Wil je bijv. je eigen side event organiseren tijdens de Havendagen? Geef in het bericht hieronder aan welke dag/activiteit jouw voorkeur heeft en wij zorgen dat we jou daarop inzetten qua ondersteuning.

Wil jij je aansluiten bij het team of vrijwilliger worden tijdens de Havendagen? Neem dan contact op via onderstaand contactformulier!